5 augusti 2007

Lunginflammation

Nu är det jäääättelänge sedan jag skrev men jag ska försöka skärpa mig! Har väl varit borta ungefär lika länge som jag varit sjuk, första tiden utan att veta om det. Har haft lunginflammation i två omgångar, men hann med att fjällvandra däremellan (ska försöka lägga upp en rapport här när andan faller på) innan den kom tillbaka. Nu är jag sjukskriven med mycket starkare antibiotika så vi får hoppas det försvinner!

Tyvärr är ju dock all eventuell kondis jag hade som bortblåst, så det blir till att börja om med grundträning när jag är frisk igen. Menmen, då blir det ju gjort ordentligt i allafall kan man hoppas!

Jag är sååå sugen på att paddla kajak också, och är nog lite bitter för att kajakturen blev ersatt med sjukskrivning, men vad ska man göra? Om man ska se det positiva i det hela har jag ju semesterveckan kvar till någon annan gång, när jag nu ska hinna ta ut den! Men det är faktiskt ganska skönt att inte FÅ göra någonting nyttigt, utan bara ägna sig åt att läsa böcker, se filmer, klistra foton och annat lugnt och stilla. Händer inte så ofta annars måste jag säga!

Inga kommentarer: