15 december 2008

Det går dåligt...

Har gjort det en längre tid, jag har tappat sugen rejält när det gäller det mesta, så även bloggen, vilket kanske märks?? Men nu börjar kurvan luta uppåt igen tror jag... Har i allafall börjat sova ordentligt igen, och magkatarren börjar ge sig tror jag.

Fick lite ny energi förra veckan också. Var på kurs i Bergen (eller snarare utanför Bergen) och när det av och till blev lite tråkigt, ja då var det bara att se ut genom panoramafönstren: Klarblå himmel, sol, minusgrader, snöklädda fjäll och en glittrande fjord. Flera dagar i rad till och med! Hur vanligt är det i Bergen?? Kvällarna var inte så mycket sämre: Varm bassäng som gick ut utomhus, snöfall i håret och därefter fullmåne. Följt av lite massagebad, ångbastu och icy pool (9 grader). Å så väldigt trevligt sällskap och god mat, kan det bli bättre???

Jag har även bokat in mig på Vasaloppsläger i början av januari, det ser jag verkligen fram emot. Synd bara att det nu inträffar de sista dagarna sambon är i landet, avresan har ju blivit fördröjd på grund av visumtrubbel. Men jag ska nog kunna roa mig ändå, jag längtar såååå efter en massa riktig snö!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till på vasaloppslägret! Ska bli spännande att läsa en rapport om hur det gått när du är tillbaka.