29 april 2007

2 mil på cykel och ett bättre knä

Är medicinen för ett ont knä precis som jag trott att träna? Var ute och cyklade två mil igår (som jag var nöjd med ända tills Patricia kom och sade att hon cyklat runt hela Roxen inklusiven en vilse-sväng!) samt var sedan på fest och dansade. Gjorde ganska ont fram till småtimmarna då jag plötsligt kunde dansa utan smärtor, och idag kan jag t o m stå på benet i 90 grader utan att ramla ihop! Trappor är inga problem heller... Men jag ska inte ropa hej ännu, har ju hänt tidigare att det kommit inskjutandes några bra dagar ibland för att lura mig att tro att det äntligen är över... Kanske är det balansplattans förtjänst? Man kan ju alltid hoppas.

Imorgon ska jag nog testa med lite pilates också, när jag för en gångs skull har tid att gå på det! Ska bli skoj faktiskt! Men idag är jag ganska seg måste jag säga, även om dansandet igår verkar ha skrämt bort träningsvärken från senaste styrkepasset! Fest är positivt, hehe...

//M

Inga kommentarer: