4 april 2008

Tre kvarts varv på vajern

Så var det fixat, svårare än så var det inte. Nu fungerar racern finfint till helgen (peppar peppar). Jag hann till cykelaffären trots att bussen gick sönder på väg hem idag... Förhoppningsvis hinner jag även till festen, även om jag är gaaaanska trött. Jag sover så dåligt nuförtiden. Men vad gör väl det när det är 15 grader varmt och solsken ute? Jag stod och drömde vid ett rödljus på väg till cykelaffären och såg inte när det blev grönt. Ojojoj, vad det var en gubbe som tutade och viftade ilsket åt mig. Jag skrattade åt honom och sade högt: Lille vän, det är lika rött för dig oavsett om jag går över gatan eller ej. Tänk allt vad folk kan ödsla energi på! Mig gav han bara ett gott skratt, och det verkade han bli ännu argare över, hehe...

Inga kommentarer: