26 februari 2009

Tillbaka i vardagen

Körde igenom första riktiga träningspasset efter i söndags idag. Kändes riktigt bra och formen är nog fortfarande på uppåtgående, trots gårdagens släng av nån slags odefinierbart men väldigt plågsamt magont.

Funderar lite på vad jag ska göra med den här bloggen nu. Klassikern 2008-2009 är ju genomförd och även om jag nog ska göra minst en Klassiker till, så är ju rubriken numera lite missvisande. Vet inte heller hur motiverad jag är att skriva om det... Kanske bredda den lite och ta med andra mer eller mindre konstiga funderingar... Kanske avsluta denna och starta en ny? Kanske fortsätta under nytt namn? Eller helt enkelt begrava bloggen när dess syfte är uppnått.... Får fundera lite mer tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag röstar för att du ska fortsätta blogga! :)