22 september 2008

Måste skaffa GPS!

Igår sprang jag i Vidingsjö, 5km-spåret. Men jag tror inte det var 5 km, för 4,5-skylten kom för nära inpå slutet. Också med tanke på tiden är det inte särskilt troligt att den var 5 km, utan snarare 4,7 eller så. Google Maps är inte tillräckligt detaljerat för att reda ut detta dilemma, nu kan jag ju inte få någon rättvisande kilometertid på passet! Så jag skulle haft en GPS helt enkelt, det bästa hade nog varit en GPS-klocka... Men det får nog faktiskt vänta tills jag kan köpa en rabatterad variant i USA. Inte värt 4000 kr... Eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

1995 för en Forerunner 305 är billigast på http://prisjakt.nu/#rparams=ss=garmin%20forerunner

En tusenlapp mer om man vill ha den mindre, snyggare 405:an.

GPS-klocka rekommenderas varmt...

Jag beställde min från USA på provantage.com och då, för drygt ett år sedan, var det stooor skillnad i pris. Numera är det ungefär samma här som där.