8 oktober 2008

De nya Fem Fingrarna är testade

Träningen har verkligen blivit lidande i helgen som var... Disputationsfest (med 170 personer!) i fredags, varefter jag knappt sov en blund på hela natten. Upp i ottan för att laga mat hela dagen till 30-årsfesten (trots att sambon trodde han skulle hinna utan hjälp, vilket var tur, för vi blev INTE klara i tid...). Sedan fest till halv tre på natten... Inte mycket energi till övers. Men trevligt var det i allafall och god blev maten även om den var sen :-) Fick många mycket trevliga presenter måste jag säga. T ex ett par Fivefingers, som dock var lite små, så jag bytte dem mot ett par större och mer färgglada. För att citera Merethe på Uteliv: "Om man ska ha ett par sådana här ska de faktiskt synas också!" Å visst är de fina??



Testade dem igår på crosstrainern och fick faktiskt lite ont i fötterna, så jag ska nog kunna fixa till lite muskler där också! Nu gäller det dock att ta tag i träningen ordentligt så att det blir ett Vasalopp man sent ska glömma :-)

2 kommentarer:

Fru Hassmund sa...

Har till slut hittat till din blogg.
Tack för ett trevligt kalas!
Borde de inte heta Fivetoes istället eftersom man har dem på fötterna? De är väldigt fina! Nu saknas bara ett par simfötter också - då kanske du kan simma Vansbrosimmet ännu snabbare!?!

Malin - Lite längre sa...

Tack själv! Jo, det borde de ju heta, det har jag också tänkt på! Man kanske kan bli en konkurrent till dem med det korrekta namnet?? Tyvärr är ju simfötter räknat som fusk i Vansbrosimningen, men annars vore det ju bra. Tror mer på neoprenskor så man inte tappar känseln i fötterna, det borde också öka hastigheten, hehe...