10 oktober 2008

One of those days

Idag förhandlade jag läääänge med mig själv om huruvida jag skulle träna eller ej. Kände mig rätt hängig och trött efter jobbet och var dessutom tvungen att fixa lite på stan (hann dock inte allt jag skulle, suck...). Dessutom har jag lätt träningsvärk efter passet med expandern igår!

Satt i soffan en stund och filosoferade, men så kom jag fram till att det dåliga samvetet för att inte träna skulle överträffa det sköna i att slappa. Så crosstrainern fick sig en omgång (jag var nästan själv på gymmet!), men kroppen kändes väldigt seg. Lite magont, vilket hypokondrikern i mig genast surfade rätt på att det nog är äggledarinflammation... Pulsen sprang i väg ordentligt i början men stabiliserade sig efter 20 min ungefär. Lagom tills jag var färdig alltså, eftersom jag kompromissade med mig själv och bara gjorde ett halvtimmespass.

Tror jag behöver få sova en hel natt och äta lite bättre för att det ska gå bättre. Så det är snart läggdags faktiskt, natta!!

Inga kommentarer: